lunes, 26 de octubre de 2009

PRESENTACIÓ!






Holaaa a tothom i bon dia!! :D

Sóc la Nieves, tinc 18 anys i sóc alumna de nou Grau d'Educació Infantil a la UIB (seu d'Eivissa). Espero que us agradi el meu blog i, en definitiva, que hi hagi molts de seguidors! jeje

Crec que aquest projecte, encara que sigui costós, al cap i a la fi ens servirà per sentir-nos molt orgullosos de nosaltres mateixos quan veiem al final tots els treballs i projectes que hem fet al llarg de la carrera. I, a més a més, ens serà molt útil de cara al Treball de Fi de Grau.

Les meves expectatives davant aquest Grau, són molt positives. Espero poder acabar amb bones notes i treballar en una escola amb els nens, què és el que més m'agrada.

Molts petons i ànim! :D

Nieves.


Aquí teniu l'enllaç a la Universitat en la que estic cursant els meus estudis de GRAU d'Educació Infantil, la Universitat de les Illes Balears (UIB):


0 comentaris:

Publicar un comentario